الجمعة، 17 نوفمبر 2023

سیل الاقصی قرائتی در زمان و آینده است

د. عادل رضا

 


د. عادل رضا

یک نویسنده کویت.

 

پیروزی فلسطینی ها در نبرد توسان الاقصی در سی و ششم روز پس از پایان این نبرد وارد شد، جایی که جنبش زیونیستی توانست تنها به عمل کشتن بی بی بی و غیرنظامیان با بمب گذاری روزانه پاسخ دهد و همچنین بمب گذاری مداوم با او که بیش از شش هزار کودک و این تعداد روز در حال افزایش است.

 

بنابراین، یک جرم نژادپرستانه توسط سائرا که توسط سیستم اضطراری جهان شناخته شده و دیده می شود، جایی که هیچ انسان یا احساساتی در آن ها منتقل نشده است، و حتی شنیده اند که خود را در برابر آن ها و مردم خود که در دوزی هزاران پایتخت و شهرهای اروپایی و آمریکا بیرون آمده اند، و آن ها می خواهند ماشین نجات ساهینا را در برابر انزوای غیرنظامی که حتی از تخریب و از تخریب و و به هم ها و خانه های این دو محروم شده است، متوقف کنند، یونایتد.

 

 این توربوفت انسانی اروپایی و آمریکایی است که بیش از یک موقعیت مهم در این مورد نه تنها در تعداد بزرگ است و در لندن به دست آمده است، بلکه نه تنها بیش از ۳۰۰ هزار نفر، که به آن اندازه مهم است که او به این نتیجه رسیده است که تحت کنترل کامل و کنترل بر صنعت ری و انتقال اخبار در آنجا رخ داده است، و خروج انسان نیز با وجود تهدید رسمی جایگاه قدرت و امنیت داخلی در آن کشورها، خروج انسانی نیز به وجود آمده است؟ ! آیا می بینید که اگر یک انتقال واقعی و جامع این رویداد بدون کنترل و کنترل دیکتاتوری تانک اش وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ چگونه قدرت خواهد بود. انفجار انسان، طول آن و در آن زمان در این مکان ها گسترش یافته است؟ همچنین مسئله مهم هم برمی گردد؟ آیا دموکراسی واقعی در آن کشورها وجود دارد؟ آیا دموکراسی در انتقال بی ثبات ها و کتک زدن مردم به موقعیت های قدرت و تصمیم موفق است؟ این یک سؤال حیاتی است که من در جای دیگری پرسیدم؟

 

در این لحظه در حال خواندن پس از شهردار تووولفه در سی و ششم روز، چه می کنیم؟ و ما بی طرف نیستیم، مهارت دشمنان خود را، و در کنار مقاومت در قدرت خود هستیم، و آن ها مسئول این کلمه و تلاش برای خواندن این رویداد برای یک حالت آگاهی و دید و همچنین "نه". این منطقه آزاد از صدای عرب-اسلامی که می خواهد استقلال و اعراب را به دست آورد و فلسطین را از حمله های خارجی آزاد کند، به ویژه از آنجا که یک "دو عرب" وجود دارد. اگر این بیان نه تنها یک خیانت از منافع خارجی باشد، بلکه بدتر از خود جنبش زیونیست است زیرا آن ها بیش از شاه هستند، اگر آن ها از یک پزشک تر باشند، و اگر آن ها به لباس هایشان و با زبان ما رفتار کنند، چون جنبش آن ها یک ژیمناست خارجی است و موقعیت آن ها در برابر موقعیت های نبرد استقلال عرب است. تمام نبرد توسان الاقصی.

 

در این زمینه، اجلاس اسلامی عرب برگزار شد. این نشست نه تنها در وضعیت رسمی عرب بلکه در وضعیت رسمی اسلامی، شامل کشورهای در مقیاس بزرگ در تعداد مسلمانان است. همچنین شامل چندین کشور اسلامی در موقعیت های نیروهای نظامی و اقتصادی و شبکه های مالی، تجاری و اطلاعاتی، از جمله دولت اسلامی که به طور رسمی اعلام کرده است که بمب هسته ای دارد، و همچنین بزرگترین ارتش نظامی در میان ایالات اسلامی است. و امنیت و همچنین کنترل رسانه ها... خوب.

 

بنابراین "کل کل". این کشورهای عربی و اسلامی "بزرگ". و مهم. اما این تراژدی که پس از ملاقات او نمی توانست کاری جز آزاد شدن انجام دهد". بیانیه ساخت". این شامل خواسته های ساده، احساسات ساده تر انسان دوستانه، کاری است که هر یک از نویسنده یا یک روزنامه نگار ساده می تواند آن را در مطبوعات تدوین یا منتشر کند. سطح بیانیه پنجاه و هفت کشور عربی و اسلامی، چه رسد به بیانیه "نه". این نشان دهنده "اندازه نیروی". "این کشورها" نه. این در مورد پتانسیل واقعی او است.

 

بنابراین می گوییم: خواسته های این موضوع یک بیانیه تکرار شده در بیش از یک منبع است و در بیش از یک سایت رسانه ای و در سخنرانی های رسمی "نه". کسی می خواهد به حرف هایش گوش کند؟

 

 حداقل یکی از ساده ترین کارها باید به کشورهای عرب و اسلامی که روابط سیاسی و اقتصادی با صاحبانی دارند کار کند! ؟  برای یخ زدن این روابط؟ ! اظهارات و سخنرانی منجر به هیچ چیز و تمام ادعاهای نوشته شده در این " این کار به صورت اجرا نخواهد شد و مورد احترام جامعه بین المللی قرار نخواهد گرفت و این موضوع کاملاً نوشته شده است". برای مصرف محلی". او یک اثر و حرکت روی زمین نخواهد داشت.

 

این طور است که بین است. این کشور را دنبال نمی کند، به خصوص مسئله فلسطینی ها در سمت "مقدس" مرتبط است. خدا را در نظر بگیرید. "گوشه من". محمد! نبوی. پیام رسان من در همه مسلمانان، چه اندازه خون های مه آلود و تعداد شهید بی گناه در قلمرو غزه با ماشین شیطانی که بر روی دیوار برخورد کرده بود، همه انسان و همهٔ قوانین بین المللی است.  هیچ نظام رسمی عرب یا دیگر سازمان اسلامی مورد احترام قرار نگرفته است، و همچنین ما قبلاً اعلام کرده ایم که این یک بیانیه پارچه ای است. این نشان دهنده اندازه قدرت و پتانسیل در این امر به عنوان یک توده عرب اسلامی است و این موضوع پس از این یک "بیانیهٔ بسیار خوب" است. برای اهانت و بازرسی از موجودیت چینی بر زبان نتانیاهو، تمام سیستم های رسمی عرب و اسلامی: و اینکه در صفحه های رسانه های بین المللی به آن ها بگوید "برای ساکت ماندن". و برای دادن نامه های تحقیرآمیز و الماس مستقیم، و این بازتابی از یک یهودی-یهودی به به است، و آن ها بر این باورند که همه مردم باید برده باشند و برای یهودیان خدمت کنند، زیرا این عناصر "غیر یهودی" هستند. این یک برده است. در یهودیان، بنابراین نتانیاهو. نظام رسمی عرب و نظم رسمی اسلامی این طور را مطرح می کند و در این کلمات، مسئلهٔ جنایتکار و مهاجمان خارجی او یک اعتقاد مذهبی یهودی است که آن ها زندگی می کنند و بیان می کنند و بدون شرم، عقب نشینی یا ترس می گویند.

 

انتقال از آن منطقه به دیگر مکان های جغرافیایی مرتبط با عملیات فتح، به عنوان بخشی از خواندن ما از واقعیات جبهه فلسطینی، باید شرم و شرم را از عدم وجود بیش از ۶۰٬۰۰۰ پرسنل نظامی فلسطینی، نیروهای مسلح را در "دولت فلسطین" سازماندهی کرد. در کرانه غربی، عدم ورود مستقیم نظامی و جنگ علیه ارتش صهیونیست و حمایت از برادران فلسطینی خود در نوار غزه.

 

این دو مالک کروش عمدتاً نظامی هستند و همچنین اعضای سازمان آزادی فلسطین که از بازی ها و از دست دادن آگاهی و بصری غایب هستند، و این سقوط سقوط همچنان ادامه دارد. در کرانه باختری که به طور رسمی از موضع و منتقدان خود به خاطر قانون انتخاباتی قانونی خود که حق نمایندگی مردم عرب ما در فلسطین اشغال شده را ندارد، اما بدون ورود به جزئیات خروج ما، باید بگوییم: شما، نیروهای نظامی مسلح، مسلح مسلح از نبرد برای دفاع از مردم فلسطینی خود در نوار غزه هستید؟ سواری تو کجاست؟ خون تو کجاست؟ خواهرهای شما کجاست؟ کشور شما را فلسطین نمی کنید؟ ستاره "مردان" ؟ یا دو چیز دیگر هستید؟

 

این سؤال همچنین تکرار می شود و به بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰٬۰۰۰ فلسطینی، مکسینگ می گوید. اسرای؟ در سال ۱۹۴۸، شما کشور خود را از کجا آزاد می کنید؟ آرواره کالسکه است؟ شش فلسطینی؟ یا از خیانت، اشتغال و سقوط در خدمت مهاجمان خارجی و زندگی در دم کشتزارهای چینی ها راضی شده اید؟ آیا در زندگی خوک هایی که از بقایای چین خوردن می خورند خوشتان می آید؟ این پرسش هایی است که برای این امضاهای جغرافیایی و صحبت کردن مطلق نیست، نه علیه همه. اما ما باید این پرسش ها را به طور ناعادلانه ای مطرح کنیم که در برابر این بی اعتبار و به آن ها کشور خود یعنی فلسطین را به آن ها بدهیم.

 

بنابراین ما قرار است از تحولات جبهه لبنان صحبت کنیم، موقعیتی که بیش از ۷۰ شهیدا را با اقدامات نظامی در طول جبهه جغرافیایی ارائه کرده است، اما همچنین با تحولات در رابطه اخیر، امنیت و اطلاعات خود با جمهوری اسلامی در قلمرو ایران، که "نه" است، مرتبط است. این سازمان امنیتی نظامی جمهوری اسلامی لبنان از استراتژی خود خارج می شود. این یک سازمان لبنانی است. این قانون توسط برنامه های جمهوری اسلامی اداره می شود که در حال حاضر "به صورت پراکنده" است.  در وضعیت ملی اش، شعار اسلامی او که روزهای زمان پیش از زمان خومنی را آغاز کرد، زمانی که خود را در "گردش اسلامی" قرار داد. و به عنوان یک حزب بزرگ. در منطقه عرب که در آن سؤال فلسطینی ها لباس، محور و اساس است که اکنون می بینیم وجود دارد". از این وقفه های اسلامی در "منافع ملی ملی ایران" جلوگیری می شود. در آرکانییت و برنامه های حاکمیت قدرت اطلاعات نظامی در آنجا، و در اینجا تناقض با آغوش های اسلامی که قرار است گردش خود را گسترش دهند و خارج از منافع ملی محلی حرکت کنند، و این متناقض با درخواست گسترش جبهه نظامی لبنان به سطوح بزرگتر، جامع و قوی تر است، اگرچه منشی تاریخی جبهه ای است که از روز اول تحت "شلال" ساخته شده است. اما ما دوباره بیان می کنیم که توسعه آن ها توسط منافع ملی ایران، طرح نظام حاکم در آنجا و دستورهای اصلاحی آن در صورت بیان آن اداره می شود.

 

اما باید بگوییم: درست است که جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی به این سازمان نظامی لبنان و همچنین دیگر سازمان های نظامی فلسطینی در بیش از موقعیت در پول، اسلحه، آموزش، انتقال فناوری، تولید، پشتیبانی کمک کرده است و این مسئله قطعاً مثبت است. اما هنوز هم به عنوان یک جمهوری اسلامی مورد انتظار نیست. اینجا نیست. یک درگیری مستقیم وجود دارد. شما این کار را با تمام تبلیغات رسانه های پیشین دربارهٔ توانایی های عظیم نظامی و شور توانایی آن ها برای از بین بردن موجودیت زیونیست انجام می دهید؟ !

 

تنها کاری که او انجام داد، جمهوری اسلامی است که او "به کار می رود". بسیاری از مکان های مرتبط پس از نبرد فتوان الاقصی، اما آن ها در نبرد با "خود" حرکت نکردند. "راست". از طریق آژان است. این راه و آنجا اگر بیان درست باشد، و شاید این "خطر" باشد. آمریکایی؟ یا همان طور که در حساب های منافع ملی ملی ایران ذکر کردیم؟ همان طور که پس از ترور افسر نظامی بود". اسلیمنی؟ این موضوعی است که ما در تجزیه و تحلیل و خواندن در مکان های دیگر مطرح کرده ایم.

 

اما ما باید آنچه را که رئیس سازمان نظامی لبنان، آقای حسن نصلا، زمانی که او با تحولات نظامی در جبهه لبنان با "پیشرفت های روی زمین" مرتبط است، روشن کنیم. چه می گذرد؟ غیر از نامه های ساخته شده توسط "راه اندازی". این حمله جمعی، جایی که آقای حسن نصرالله گفت: " سیاست ما در نبرد کنونی، این میدان است که می کند، و در نتیجه چشم ها باید روی زمین باقی بماند".

 

منفی و زیان در فرایند مدیریت درگیری که در سخنرانی آقای حسن ناسلا، ادامهٔ یک "ذهنیت اشتباه" است. این ایده اشتباه که با نبرد دور تووان سقوط کرد و این ایده باید تغییر کند و این فکر باید تغییر کند و این ذهن باید متفاوت باشد، همان طور که آقای ناصر الله گفت: "کسانی که این نبرد را اجرا می کنند، تصمیم می گیرند و آب می کنند، دولت ایالات متحده است و همه فشار باید به آمریکایی ها هدایت شود".

 

آقای حسن نصرالله باید بداند که این کار اشتباه است و نه درست، و مهم است که او را بشناسد، نه آقای حسن نصرالله تنها به عنوان رئیس جمهور. "یک سازمان نظامی امنیتی لبنان". این درگیری مستقیم، مداوم و مداوم نظامی علیه سایونیست ها است، اما حتی هر کسی که در موقعیت مسئولیت در درگیری مرجانی علیه جنبش تهاجمی و اشغال شدهٔ قلمرو ما قرار دارد.

 

این ها باید بدانند: جنبش زیونیست یکی از ایالات متحده آمریکا است نه برعکس".

 

در سمت ترکیه ای، یک "یک" وجود داشت. در موقعیت های رسانه های صدا، اما با ادامه کشتار و ربوده شدن علیه بی گناه در غزه، اظهارات صوتی مختلفی در ایربوها در حال حاضر در قدرت دولت وجود دارد، و این دو رانگان هیچ تفاوتی در سطح حرکت و در واقع "نه". پیش از این، هیچ تفاوتی وجود ندارد، زیرا آن ها در وضعیت نژاد پرست ترکیه و اتحاد قدیمی شان با جنبش زیونیست و ارتباط نظامی، اقتصادی و امنیتی آن ها با جنبش صهیونیستی و هماهنگی اطلاعاتی غنی-آمریکایی خود علیه عرب ها مرتکب می شوند.

 

آربوری نژادی روی زمین مرطوب یک نهاد است. آخرین حرکت نژادپرستان در این منطقه، او متحد نزدیک با ساییان ها است، همان طور که دولت نژادپرست سابق آفریقای جنوبی بود. یک متحد و حامی از نهاد زیست، زیرا آن ها در همان خط شیطانی از نفرت خونین حرکت می کنند که می خواهند آن ها را از بین ببرند و دیگر دیگر را از بین ببرند.

 

نظام آربیتری نژادی بر اساس اساس اساس فروتنی، اتحاد رسمی با نهادهای نظامی، اطلاعاتی و مینا و همچنین میلیاردها دلار با او و همچنین پذیرش ریاست جمهوری است اگر رئیس این نهاد صهیونیستی قرار بود که پذیرش و یک جشن افسانه ای باشد، و برای آشکار کردن تناقض نژادی پاترونیک، ما نباید تنها به همان واقعیت پیمان های کتبی و یک خط تجاری و خط خط و خط-- و-- رو-- رو-- تا-- را-تا-- تا-- - به-- به-- تا-- تا- رو- تا- تا- - به- - - به-به- می خواهیم--به- رو رو- رو- رو- به--به-- رو- تا- که- رو- به-به-به--به- می کنیم- به--به-به-به-- می کنیم-به- می این وضعیت ایربی-جردن یک حالت سخنرانی، پاژاها و سر و صدا در ارتباطات است که در واقع با دشمنان چینی ما در حال حرکت هستند و می خواهند به ذهنشان برای دانستن، درک و دانستن این موضوع فکر کنند.

 

این در حال خواندن ما برای این لحظه پس از تو وی دی دور در جبهه های مختلف، چه می شود؟  نه. کسی می داند چه اتفاقی می افتد و چه اتفاقی می افتد؟ اما آنچه ما می دانیم این است که درگیری های عرب-زیست متوقف نخواهد شد و نبرد همچنان باقی می ماند و مهم نیست که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

د. عادل رضا

یک پزشک مشاور، یک حرامزاده ناشنوا و سخاوتمند.

یک نویسنده کویت در امور عربی و اسلامی.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق